مدیریت تولید در صنعت پوشاک

مدیریت تولید در صنعت پوشاک
موضوع :صنعت تولید پوشاک
نویسنده :مژگان ضیائی
قطع کتاب :وزیری
ناشر :صالحیان
تاریخ انتشار :۱۴۰۳
شابک :۳-۲۶۹-۳۲۵-۶۲۲-۹۷۸
تعداد صفحات :۱۲۸
معرفی کتاب
مدیریت تولید در صنعت نساجی و پوشاک همانند سایر صنایع، دارای اهمیت بسیار ویژه ای است، چرا که همواره مدیریت مواد اولیه، مدیریت منابع انسانی، کنترل فرآیندها، کنترل شیفتهای کاری، مدیریت کارکرد صحیح و اصولی ماشین آلات، مدیریت انرژی، پاسخگویی به قراردادهای بسته شده با مشتریان و موارد دیگر در هر واحد صنعتی و یا کارخانه، نیاز به کنترل دقیق و اصولی دارد. به جرأت میتوان گفت ادامه حیات یک کارخانه، شرکت یا واحد تولیدی ارتباط تنگاتنگی با مبحث مدیریت تولید و کنترل همه جانبه متغیرهای وابسته به تمامی ورودیها و خروجیهای آن واحد دارد.
با توجه به اینکه در کارخانجات نساجی و پوشاک، واحدها و زیرمجموعههای بسیار بزرگی وجود دارد، بنابراین ضرورت آموزش افرادی که دارای قابلیتها و تواناییهای مدیریتی در واحدهای تولیدی باشند، بسیار حائز اهمیت است.
در فصل اول این کتاب، مفاهیم اساسی مدیریت تولید، در فصل دوم کاربرد این مفاهیم در صنعت مد و پوشاک و در فصل سوم نتیجهگیری موارد مطرح شده مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.