بازاریابی و برندسازی در صنعت مد و پوشاک

بازاریابی و برندسازی در صنعت مد و پوشاک
موضوع :صنعت مد و پوشاک
نویسنده :مژگان ضیائی
قطع کتاب :وزیری
ناشر :صالحیان
تاریخ انتشار :۱۴۰۲
شابک :۴-۲۲۰-۳۲۵-۶۲۲-۹۷۸
تعداد صفحات :۱۳۲
معرفی کتاب
در دنیای رقابتی امروز چالش جذب مشتری و ایجاد و حفظ مشتریان وفادار روز به روز در حال شدت گرفتن است. در این میان ارزش یک برند موفق در تمامی کسب و کارها مورد اهمیت است، اما در صنعت پوشاک که یکی از پویاترین و پر رونق ترین صنایع جهان است، اهمیت برند بیشتر از صنایع دیگر خود نمایی می کند. برندسازی یک فرآیند زمانبر و ارزشمند است. خلق و مدیریت صحیح یک برند در ایجاد جایگاه مناسب آن در بازار از اصول مهم و کلیدی در برندسازی به شمار می رود. در واقع برندها در زمره با ارزش ترین داراییهای نامشهود شرکتها قرار میگیرند و میتوان گفت که مهمترین دارایی یک شرکت تولیدی پوشاک، مربوط به برند آن است. برندها با پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی در حال گسترش هستند. در این میان نقش بازاریابی صحیح در تقویت جایگاه یک برند بر کسی پوشیده نیست. در این کتاب ارتباط میان بازاریابی و برندسازی در صنعت مد و پوشاک مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.